نوشته شده توسط : علی سلطانی

به کارگیری از حرفه آوری توسعه یافته در فرآیندهای خرید آرد قنادی تولیدی ، مراقبت و ارتقا ارتفاع قدمت مواد غذایی گرفتاری تولیدکنندگان صنعت های غذایی در سطح جهانی میباشد.
اکسیژن فعال با دارا بودن خواص ضدعفونی کنندگی، امکان از میان بردن باکتری ها، اسپورها و قارچ های منتشر شونده از روش هوا یا این که آب و ... را دارد و از ساخت و ساز کپک و قارچ در نان پرهیز می نماید، در سود باعث کاهش آلودگی در اطراف و مواد غذایی می شود و مجال ماندگاری تولیدها را ارتقا میدهد.
اکسیژن فعال دارنده قدمت کوتاهی میباشد و به‌سرعت به مولکول های اکسیژن هوا تبدیل گردیده و هیچ ماده شیمیایی مضری از خویش به مکان نمی گذارد و از دیگر اکسنده ها نظیر برمید پتاسیم (KBr) و یدید پتاسیم (KI) بسیار مطلوب خیس و مقرون به صرفه خیس میباشد.
پیشگفتار:
سالانه مقدار متعددی غله انبار میگردد و حشرات و قارچ ها خطاها کیفیتی دورازشوخی را در دانه های انبار گردیده ساخت می نمایند و ضرر های متعددی به جوامع می دهند. نان یکی‌از مهم ترین اقلام غذایی است و گندم از لحاظ دارا بودن مختصات مایحتاج برای تصحیح کردن نان بی سابقه میباشد. با وجود اینکه آردی که جهت تهیه و تنظیم نان به عمل می رود دارنده کربوهیدرات است، یه خرده از کربوهیدرات ها توسط آنزیم های مخمر در خمیر مایه ترش، هیدرولیز میشوند و موجب بالا وارد شدن خمیر میگردد. در‌این مرحله خمیر نان فضا قابل قبولی برای رویش و معاش باکتری ها میباشد. با وجود اینکه هنگام پخت نان، اکثر میکروارگانیسم ها در اثر حرارت کشته می‌شوند لیکن اسپورباسیلوس ها و کلستریدیوم ها و قارچ ها از در میان نمی فرآیند و نشر میشوند مگر اینکه مواد شیمیایی خودداری کننده از رویش باکتری به خمیر نان افزوده گردیده باشد.





:: برچسب‌ها: خرید آرد قنادی ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: